Friday 18 August 2017

Counting ovulation cd11

Semalam try upload gambar sekali tak boleh lak. Awat ntah blog ni. Rini copy paste tanpa masuk gambar. Baru leh published..

Rini cd11... Opk pink...line test memang terang dari line control. Memang jelas lah positif... Ovulation memang ketara sebelah kiri. Maybe ada folikel sebelah kiri. Last cycle folikel sebelah kanan.

Sembang dengan geng pro gentle birth posisi bersalin dalam whatsapp. Daku memang dok berangan dah dari dulu. Aishh...lambatnya nak preggy. Haha.. Minta mereka doakan daku berjaya hamil...

Ramai yang ingat kalau ovulation n bd ontime leh je pregnant. Pastu frust bila tak berjaya. Daku memang akan cuba pujuk hati..supaya jangan letak harapan. Ada rezeki..adalah...Allah akan bagi bila kita sedia dan mampu.

Sedia dan mampu bukan sekadar kewangan. Faktor lain banyak lagi. Emosi, mental, kesihatan dan banyak lagi.

Sekarang menanti Maghrib di Naqayla Spa. Jap lagi nak pergi amik Maajun Naqayla Homemade kat rumah adik ipar di Saujana Putra. Bagi adik ipar gentel masuk botol. Daku yang uli semua ritu. Tak larat nak gentel seorang. Bagi lah upah sikit pada dia. Alhamdulillah production sebelum ini memang dia yang tolong buatkan.

Maajun ni dulu try sendiri dulu. Yg banyak nampak perubahan bab sembelit daku. Dah tak de sampai sekarang. Dah dalam 2 tahun amal setiap bulan. Badan rasa segar. Ovulation awal.

Pelanggan yang guna pun banyak bagi feedback positif...Alhamdulillah. Ada yang berjaya sampai rezeki zuriat juga. Daku tumpang gembira.

Benarlah kata Cikgu Pah (cikgu spa daku), buatlah produk dengan niat yang betul bukan nak dapat untung semata. Memang seronok sangat bila tengok pelanggan bagi feedback yang positif.

Makan maajun ni kena minum air 3 liter sehari. Jaga makan juga. Kalau kurang minum air akan jadi pening, muntah. Beberapa kali dapat message jadi gitu. Bila daku suruh minum air banyak. Alhamdulillah...diorang ok dah.

Apa-apa produk kita consume memang kena minum air banyak termasuklah ubat doktor atau supplimen lain.

Badan nak proses lebih mudah...

Berbalik pada opk tadi. Setiap bulan memang akan dapat opk yang terang betul. Syok oo... Ok lah dah bd cd10 & cd11.. Hehe.. Tak tahu lah esok lusa sempat ke tak. Nak pergi Genting Highlands esok. Lusa lak ada customer full dari pagi sampai ke petang.

Kun fa ya kun...

No comments:

Post a Comment