Thursday 20 December 2012

Demam sikit, sakit pinggang dah kurang, ngilu

Tadi baru hantar produk pada pengedar di Taman Melati. Dari petang lepas balik dari opis tadi sakit kepala. Patutla badan panas dalam 37.8'C. Sebelum pegi Taman Melati beli air barli. Ni rasa kurang dah. Baru kejap tadi dalam jam 10.30 malam rasa denyut-denyut kat ari-ari. Rasa sampai ke tut denyutnya. Adakah janin sedang menempel? Pinggang dah kurang sakit berbanding semalam. Suhu pagi ni 36.8'C. Bukan tanda nak period. Tak sabarnya nak tahu samada aku hamil atau tak? Hati ini ada sedikit harapan berdasarkan simptom yang dialami. Susu pun macam makin kurang rasanya. Tadi dalam kereta, Nayli nyusu sampai kering. Selalu kalau dia hisap lagi susu akan keluar lagi. Ini dia hisap sampai tertido susu tak keluar. Kena lah tukar nenen.

Ya Allah, berilah peluang sekali lagi kepadaku untuk hamil dengan sihat dan selamat! Wah..harapan semakin tinggi pulak. Kang period sedih lak...huhu...apa-apa aku nak siapkan mental dan emosi supaya terima apa yang ditakdirkan untukku dan keluarga. Moga hati ini kuat...AMIN!

2 comments:

  1. tahniah akak..mmg suspen la result akak.mulanya dpo8 opk positif kn.pastu dpo10 ngtif plk..mmg mcm tu ke fgsi opk..tp sronok bc block akak yg suspen ni.rupanya positif hamil jgk...doakan utk sy jgk ye akk

    ReplyDelete