Saturday 29 December 2012

Sah positif ujian kehamilan

Baru hari ni ada mood nak sambung balik. Sejak dapat result dari GMC hari tu, aku check upt tiap-tiap pagi dan jelas upt makin hari makin terang. Hari ni genap DPO 16 baru aku war-warkan kat group TTC Malaysia. Takut dan fobia masih ada...Tapi aku kuatkan semangat bagi memberi semangat kepada TTCIANS yang lain agar berjaya juga satu hati nanti. Semakin ramai yang positif sekarang ni. Harap makin ramai yang akan berjangkit! Amin!
Atas : DPO16 (Malam) Bawah : DPO15 (Pagi)
Atas : DPO16 (Pagi) Bawah : DPO15 (Pagi)

Nampak line T makin terang. Alhamdulillah. Moga kandungan ini sihat dan selamat sampai lahir. Amin...

Sejak 2-3 hari lepas aku dah start rasa pening dan sekali sekala rasa mual. Ari-ari rasa senggugut yang mild sekali sekala. Tapi tak sakit pinggang macam cycle lepas. Risau juga. Harap baby kali ni sihat dan selamat. Amin!

Aku nak repeat lagi upt Khamis depan pulak, itupun kalau tangan ni tak gatal nak celup lagi. :) Kadang-kadang rasa cuak bila creamy keluar. Ingat kot darah yang keluar, oh minta simpang. Nauzubillah. Ya Allah peliharalah kandunganku agar sihat dan selamat sehingga dia lahir. Tak sabar nak scan. Aku cadang nak pergi 7hb Januari ni. Tapi husband suruh pergi awal sikit. Mungkin 4hb Januari (Jumaat depan) la pergi. Harap masa tu dah nampak kantung. Amin...

Aku dah tengok kalendar cina tentang ramalan jantina anak. Ramalan je la kan. Semua kuasa DIA. Aku terima je tak kisah boy atau girl. Kalau TWIN lagi best...hehe... :D

Biru : Lelaki  Merah : Perempuan
 Lihat umur dan bulan mula mengandung

No comments:

Post a Comment